Kulisszák mögött: mit teszünk azért, hogy még elégedettebbek legyenek a Vendégeink?

Viszonylag kevés szó esik arról, hogy a kulisszák mögött mit teszünk azért, hogy elégedett legyél. Most szeretnénk bepillantást nyújtani olyan tevékenységeinkbe, amelyek nem feltűnőek, de elengedhetetlen részét képezik annak, hogy a Mandula élmény olyan legyen, amilyennek megismerhetted.

Mondd el a véleményed és nyerj!

Természetesen a legjobban Te tudod megítélni, hogy milyen munkát végzünk. Ezért számít a véleményed és nagyon hálásak is vagyunk ha elmondod.

Arra szeretnélek kérni, hogy a Google rendszerét felhasználva értékelj minket.

Válaszd ki, hogy melyik üzletünket szeretnéd értékelni és kattints a linkre.

Mandula Pont értékelése (Tesco üzletsor) >>

Kismandula cukrászda értékelése (Liszt Ferenc utca) >>

Mandula cukrászda értékelése (Ember Pál utca) >>

Lean szemlélet alkalmazása

A lean szemléletet folyamataink optimalizálására alkalmazzuk. Az alábbiakban segít nekünk:

  • Jobb és stresszmentesebb munkakörülményeket tudunk biztosítani a Kollégáink számára
  • Hatékonyabban tudunk üzemelni
  • Gyorsabban tudjuk kiszolgálni a Vendégeinket úgy, hogy közben a termékeink minősége is javul.

A lean szemlélet elsajátításában egy külsős szakértő segíti csapatunkat.

Kaizen alkalmazása

A Kaizen elv alapja az, hogy hosszú távon úgy lehet sikeresen fejlődni ha folyamatosan, de kis lépésekben fejlődünk.

A Kaizen elvét mi arra használjuk, hogy minél jobb termékek készítése mellett, minél jobb kiszolgálást adhassunk Nektek.

Ezzel kapcsolatban több képzést is tartottunk. Az alábbi fotón a főcukrász kollégánk adja át a megszerzett tudását egy belső oktatáson.

Munkatársaink motivációja

Tisztában vagyunk azzal, hogy csak motivált, elégedett és jókedvű Kollégákkal lehet olyan minőségű kiszolgálást adni, amilyet mi szeretnénk. 

Kiállítások és tanulmányutak

Rendszeresen járunk külföldön szakmai kiállításokon és tanulmányutakon. Ezeken egyrészt megismerhetjük a legújabb szakmai fejlesztéseket. A milánói SIGEP a cukrász szakma világkiállítása, szinte minden évben résztveszünk rajta.

Emellett több alkalomal is jártunk Párizsban, ami a cukrászat egyik fellegvára, ahol rengeteget tanulhatunk, új ízeket és süteményeket fedezhetünk fel.

ÉRDEKESSÉG

A Mandula macaron receptjéért egészen Párizsig mentünk, hogy az eredeti ízvilágot hozzuk el a Vendégeinknek. Ezért olyan különleges a mi Macaronunk.

Víziónk és céljaink

Alapelveinket úgy határoztuk meg, hogy az nem csak a Vendégeink, hanem a kollégáink számára is egy szerethető legyen.
A Mandula cukrászdák működésének 4 alappillére:

1. A legjobb minőségben készítjük a termékeinket

A Mandulában nincs kompromisszum, csak legkiválóbb alapanyagokkal dolgozunk és kizárólag olyan termékeket adunk a Vendégeinknek, amelyeket a saját családunk asztalára is jó szívvel tennénk. Nálunk a dió nem dejó, hanem tényleg dió, vaj helyett nem margarint használunk.

2. A Mandula a leginnovatívabb cukrászda

Folyamatosan keressük az innovációkat és képezzük magunkat. Cukrászdánkat és termékeinket állandóan fejlesztjük, vendégeink kedvence a Mandula macaron receptje is egyik párizsi tanulmányutunkon született meg. Mandula Pontjainkban vendégeink bevásárlóközpontokban is elérnek bennünket, így bevásárlásuk alkalmával is hozzájutnak süteményeinkhez, de saját találmányunk a dizájn torták is.

3. Az ország legismertebb cukrászdájává szeretnénk válni.

Célunk, hogy üzleteinket és termékeinket a legismertebbé tegyük az országban. Ez nem pusztán terjeszkedésről szól. Szeretnénk egyfajta etalonná és példává válni a hazai cukrászatban megmutatva azt, hogy milyen az igazán jó sütemény és torta. 2020 óta Mandula Pont koncepciónkkal, Debrecen után már Miskolcon is jelen vagyunk.

4. Szeretnénk a szakmán belül a legjobb munkahellyé válni

Hisszük, hogy a céljainkat csak egy jó csapattal valósíthatjuk meg, amelyhez egy jó munkahely kell, elégedett dolgozókkal.

2021-09-08 10:02:24
Hozzászólások a Kulisszák mögött: mit teszünk azért, hogy még elégedettebbek legyenek a Vendégeink? című bloghoz:

Blog kategóriák