Teljesítési feltételek:

  A megrendelés feladásához elengedhetetlen a átvételi és fizetési mód kiválasztása.

  A webáruházban leadott tortarendelések teljesítését 48 óra után  tudjuk vállalni, bizonyos termékeket másnap délutánra is elkészítünk. Ezt a termék leírásánál tüntettük fel.

A választható átvételi módok az alábbiak:

  • Személyes átvétel az alábbi üzleteinkben:

    Mandula Cukrászda
    Telefon: 52/345-360
    Cím: H-4028 Debrecen, Ember Pál utca 23.

    Kismandula Cukrászda
    Telefon: 52/310-873
    Cím: H-4024 Debrecen, Liszt Ferenc utca 10.

    Mandula Pont
    Telefon: 52/310-410
    Cím: H- 4031 Debrecen, Kishegyesi út 1-11.

  • Kiszállítás Debrecen területén:
    irányítószámok: 4024, 4025, 4026, 4027, 4028, 4029, 4030, 4031, 4032, 4033, 4034

Fizetési mód:

Személyes átvétel esetén üzleteinkben: készpénzes vagy bankkártyás fizetés
Házhozszállítás esetén: készpénzfizetés a futárnál
Webáruházunkon keresztül: bankkártyás fizetés

A szállítási/fizetési módokkal kapcsolatos tudnivalók:

A megrendelésről a vevő e-mailben visszaigazolást kap, amelyben az átvételi és fizetési mód is szerepel.

Kiszállítással kapcsolatos információk:

2024. április 2., Kedd: 10:00-12:00,
          május 1., szerda: 10:00-12:00 és 12:00-13:30,
          május 5., vasárnap: 8:00-10:00, 10:00-12:00 és 12:00-13:30,
          május 11-12. között nincs házhozszállítás,
          május 20., hétfő: 10:00-12:00 és 12:00-13:30
között vállalunk! Megértésüket köszönjük!

Szállítás a következő napokon és időintervallumokban teljesítünk:
Hétfőtől Péntekig: 10:00-12:00, 12:00-13:30, 13:30-15:00 és 15:00-17:00-ig szállítunk,
Szombaton: 8:00-10:00, 10:00-12:00, 12:00-13:30, 13:30-15:00 és 15:00-17:00-ig
Vasárnap: 10:00-12:00, 12:00-13:30.
Vasárnap és ünnepnapokon csak 12 óráig veszünk fel rendeléseket!

Szállítás díja: 1.490 Ft (érvényes:2023.10.05-től)

Kérjük kedves Vendégeinket, hogy a gördülékeny kiszállítás érdekében a következőkre figyeljenek:

  1. Meglepetés torta  esetén a megrendelő és a kedvezményezett nevét és telefonszámát is adják meg!
  2. Biztosítsák, hogy  a választott időintervallumban a kért címen tartózkodjanak  és figyeljenek a csengőre!
  3. A kért időintervallumban  a megadott telefonszámon elérhetőek legyenek  !
  4. Ha nincs csengő, házszám esetleg  bármilyen segítség az útbaigazításhoz a megjegyzés rovatban feltüntethető  .
  5. Intézménybe a főbejáratig/portáig vállaljuk a szállítást  ! Amennyiben a portás nem veheti át a rendelést,  a megjegyzés rovatban írják meg, az érkezés előtt hány perccel telefonáljon a szállító, hogy az 5 perces címen tartózkodási idejét ne lépje túl!
  6. A kiszállítási díj 1 címre 1 kiszállítást foglal magában.  A szállítónk egy címen maximálisan 5 percet tud tartózkodni.  Ha a vevő, illetve a kedvezményezett hibájából meghiúsul a kiszállítás, második kiszállítást 1.490 Ft ellenében tudunk teljesíteni, vagy üzletünkben díjtalanul átveheti személyes.
  7. Plusz - minusz   10 perc hamarabb érkezés, illetve késés előfordulhat  a forgalom és vevő kiszolgálás miatt.

Használati útmutató:

A webshop a szokott módon működik. A kiválasztott termékeket be kell tenni a kosárba, majd kezdeményezni kell a kosárban lévő termékek megrendelését. A megrendelés feladásához elengedhetetlen az ÁSZF (általános szerződéses feltételek) elfogadása, valamint a szállítási és számlázási adatok megadása.

A termékekkel kapcsolatos tudnivalók

A termékek kategóriákba vannak sorolva. A kategóriarendszernek két szintje van (fő- és alkategóriák). Ugyanaz a termék esetleg több kategóriához is tartozhat.

A termékek bruttó árban vannak megadva (az áfát is tartalmazza). 

A bejelentkezés előfeltétele az úgynevezett regisztráció, ami a szállítási és számlázási adatok megadásával egyenértékű. A bejelentkezéshez az email cím és a jelszó szükséges. Az elfelejtett jelszót a rendszer kérésre e-mailben megküldi.

A kosár kezelésével kapcsolatos tudnivalók

A kosárba tett termékek darabszáma megváltoztatható, és egy tétel mindenestől is eltávolítható a kosárból.
A vásárlás bármikor tetszőlegesen folytatható.

A kosár tartalma a megrendelés feladása előtt bármikor megváltoztatható, ill. a vásárlás szabadon folytatható.

A megrendelés feladásával kapcsolatos tudnivalók

A megrendelés feladása - az üres kosár esetét leszámítva - bármikor kezdeményezhető. A megrendelés feladásához új vásárlóként regisztrálhatsz vagy regisztráció nélkül is leadhatod rendelésed. Ha már visszatérő vásárlónk vagy, akkor csak jelentkezz be.

A megrendelés feladása előtt ki kell választani a fizetési/szállítási módot is. 

A megrendelés tényleges feladása előtt ellenőrizni kell, hogy a kosár tartalma megfelelő-e.

A megrendelés feladásához el kell fogadni az ÁSZF tartalmát, és ezt egy jelölőnégyzetbe rakott pipával jelezni is kell.

A megrendelés csak a MEGRENDELEM gombon való kattintás és a rendszer pozitív nyugtázása után továbbítódik. Önmagában tehát sem a bejelentkezés, sem a regisztráció, sem az ÁSZF elfogadása nem jelenti azt, hogy a megrendelés feladása megtörtént volna!

A megrendelésről a vevő e-mailben visszaigazolást kap, amelyben a megrendelés minden lényeges adata szerepel.